dimecres, 2 de novembre del 2011

CONVERSA ENTRE LLIBRES


(vinyeta El País 2.11.2011)

2 comentaris:

fanal blau ha dit...

No han de patir...jo penso que el llibre en paper difícilment desapareixerà. És un objecte insubstituïble, estèticament bonic, i que a més té la propietat de nodrir-nos.
El digital, fa el seu paper, en moments puntuals, però és més fred i no escalfa tant.
Els e-books van a l'alça, acabem publicant llibres digitals, però si ens arriba el que hem llegint, acabem per entrar a la llibreria, a les biblioteques per poder tenir-los a la mà i compartir el tacte de les paraules.
No has de patir.
Un molt bon dia lector, joana.


paraula de comprovació: plogui :)

joana ha dit...

No, si jo patir no pateixo. Tenc molt clar com m'agraden els llibres i, sobre tot, com vull llegir-los.
M'agrada posar-hi la vista a sobre, no em canso de MIRAR-los. TOCAR-los amb les mans perquè els seu fulls tenen sempre un tacte suau. ESCOLTAR-los, perquè em parlen -a cau d'orella-, com si fosin un amic de tota la vida. OLORAR-los, els seus aromes en duen a tocar del cel i, sobre tot, ASSABORIR-los, les seves paraules són sempre lliçons de vida...
M'encanta gaudir dels llibres amb tots cinc sentits... i un sisè, que hi poso, perquè tot el que m'arriba trobi el lloc "especial" on permaneixerà guardat.

No m'agrada la lectura "plana". M'encanta gaudir-la en 3 D(imensions)... i no canviaré de parer per anys que passin.

Bon capvespre, littlemarta!


jejeje, pareix que els meus desitjos traspassin las parets del blog... però que plogui, avui crec que tampoc.