dilluns, 29 de juny del 2009

http://www.labutxaca.cat/docroot/grup62/includes/llibres/fitxers/10182/elpalaudelalluna350.jpg
(més si clikeu damunt es llibre)

"Vaig arribar a Nova York la tardor de 1965. Llavors tenia divuit anys i durant els primers nou mesos vaig viure en una residència d'estudiants [...] però a l'acabar el curs em vaig traslladar a un pis del carrer 112 Oest [...] Vivia en aquell pis amb més de mil llibres. Originàriament, havien estat del meu oncle Victor, que els havia anat reunint al llarg d'uns trenta anys [...] Em vaig quedar els llibres, però durant l'any i mig següent no vaig obrir cap de les caixes de cartró on estaven guardats [...] El pis no estava moblat, vaig convertir les caixes en una sèrie de "mobles imaginaris". Les vaig posar en fila, les vaig apilar...un grup de setze em va servir de suport per al matalàs, un altre grup de dotze es va convertir en taula, uns quants grups de set es van convertir en cadires, etc..." (pàg. 9-10)

http://estaticos01.cache.el-mundo.net/elmundo/imagenes/2008/10/06/1223300846_0.jpg

Paul Auster