dimecres, 15 de setembre del 2010

RETORN ALS ORÍGENS...


(més si clikeu damunt es llibre i aquí)

"Entre els discos de vinil en vaig triar un de l'elegant saxofonista Dexter Gordon. La pulcritud amb què va sortir del protector de plàstic va ser l'avançament de la profunditat del seu so. Tot i que la funda del disc duia el meu nom, no recordava quan l'havia comprat ni haver-lo escoltat. Vaig aprofitar que els pares havien sortit a fer el seu habitual tomb setmanal per buscar en les lleixes de les llibreries els àlbums de fotos. En un d'ells, relligat amb funda de pell de vaca , em veia cavalcant un poni de plàstic mentre una de les meves cosines tocava la guitarra. A la pàgina del costat, en una diminuta foto en blanc i negre, jugava als gronxadors de la plaça Lesseps amb dos nens de l'escola..." (p. 47-48)

http://www.interculturalitat.cat/var/ezwebin_site/storage/images/participacion/aportaciones/febrero-10/david-castillo-escritor-y-periodista-del-avui/12293-1-esl-ES/02-febrero-2010-David-Castillo-escritor-y-periodista-del-Avui_large.jpg
David Castillo