diumenge, 4 de setembre del 2011

SEGONA DIADA ESTELLÉS


Far de Formentor (Mallorca) 8.06.2011


Molt més que un temple, bastiria

amb les meues paraules, aspres i
humils, una marjada com aquelles

que vaig veure un dia a Mallorca.
les pedres, sàviament organitzades,
amb una organització ben sòlida,
contribueixen a salvar de l’erosió
la terra batuda pels vents marins.

m’agradaria, amb una semblant assemblea
de pedres, preservar amb els meus mots
un idioma, un país, una forma de vida,
i que ningú no sapigués mai quin és el meu nom,

com tampoc hom no sap el nom de l’autor d’una marjada.

Vicent Andrés Estellés


2 comentaris:

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

« m’agradaria, amb una semblant assemblea de pedres, preservar amb els meus mots un idioma, un país, una forma de vida,»: Tenim tant per preservar!

Gràcies epr afegir-te a la Diada!

joana ha dit...

Gràcies a tu per convidar-nos a fer-ho.

La festa ha començat!