dimarts, 12 de maig del 2009

ELS SECRETS, TARD O D'HORA, SURTEN...



(més si clikeu damunt es llibre i aquí)

"Rachel va arribar a França el 1970. Li van començar a dir Rachel unint els seus dos noms, Rachid i Helmut. Jo vaig aterrar el 1985. Amb els meus noms, Malek i Ulrich, van formar Malrich [...] Em va costar llegir el diari de Rachel. El seu francès no era el meu. I el diccionari no em va ajudar [...] Tot va començar el dilluns 25 d'abril del 1994: "Una nova matança a Algèria! ahir a la nit, un grup armat va atacar un poble anomenat Ain Deb i va degollar-ne tots els habitants [...] Tinc a la llista una Aicha Majdali i un Hassan Hans ¿li diuen alguna cosa? -Són la meua mare i el meu pare -vaig contestar mentre contenia les llàgrimes". (pàg. 13-19)

http://www.africansuccess.org/docs/image/boualem_sansal2.jpg