dilluns, 31 de maig del 2010

UN VIATGE ALS ORÍGENS...



(més si clikeu damunt es llibre aquí i aquí)

"L'escriptor necessita protecció. Sobretot, al començament. Desitja que li donin confiança, escoltar d'altres que va pel bon camí, que no es va equivocar a l'última cruïlla. L'escriptor necessita protecció quan comença. Per aixó, quan vaig publicar la meva columna a la premsa i vaig demanar al meu pare què li semblava, jo n'esperava l'aprovació. Aquelles columnes eren les meves primeres publicacions, en aquell llunyà 1998. Eren els meus inicis [...] Vaig intentar que l'estil fos al més literari possible, i em va sortir una cosa semblant a un conte breu. Amb el temps, he après que les columnes han de ser columnes i els contes, contes. Les columnes demanen una urgència que no cal per als contes. La resposta del meu pare va ser deliberada. No vaig rebre el seu aplaudiment, però, en compensació, em va respondre amb una història..." (pàg. 41)

http://www.universeofpoetry.org/images/Kirmen_Uribe-bw.jpg

Kirmen Uribe