dilluns, 15 d’octubre del 2012

EL ESTANQUE


 Estanyol del Vilar 
(Girona, 12.10.2012)

Mi infancia es hoy un gran estanque
donde me miro
en su fondo verde líquen
piedras alcanzadas por el musgo
peces de rara y brillante especie.

Yo hundo allí mis manos
y agito las aguas
para alzanzar una sombra
siempre evanescente.

El estanque me devuelve el cielo, las nubes
cielo y tierra en él se besan
confluyen.

Yo dibujo allí una imagen, la sueño
mas no la alcanzo.

Hanni Ossott
(pág. 146 Canto de penumbra)


2 comentaris:

fanal blau ha dit...

Com anell al dit, la fotografia al poema, o el poema a la fotografia!
:)
Bon vespre, joana!

joana ha dit...

Primer va ser la foto (el mòbil, de vegades, em serveix per qualque cosa)
Ja a casa un altre cop, i rellegint a la Hanni -que tu em vas regalar-, vaig trobar el poema "ideal"...

Bon començament de setmana, fanalet!